معرفی بازی

این بازی برای ژانر MegaDrive / Genesis منحصر به فرد است - یک شبیه ساز جدی زیردریایی با ادعای واقع گرایی سری a la Silent Hunter در رایانه شخصی. در ابتدای شما زیردریایی آمریکایی یا شوروی (برای هر یک - مجموعه ای از ماموریت ها) گذشت. ماموریت بسیار متنوع است - از غرق کردن یک کشتی دشمن خاص، شکار کاروان ها و زیردریایی های دشمن برای محافظت از کاروان های متفقین و عبور آرام و نامحسوس در یک منطقه خاص. در آغوش قایق شما - اژدرها و موشک های تاکتیکی. عملکردهای کنترلی قایق هایی از بخش های مربوطه هستند - به عنوان مثال، رزوه ای، اژدر، ناوبر، آکوستیک محفظه، کابین کاپیتان (دوباره مانند شکارچی خاموش بدنام). قایق های چشمی اسکنر پریسکوپی بستر دریا، سونار فعال و غیرفعال هستند. لازم به ذکر است که کاملاً واقع گرایانه است و به دنبال آن پیچیدگی بالای بازی و گرافیک باکیفیت و صدای عالی کافی است (حتی نمونه برداری از آن وجود دارد). دکمه B را فشار دهید و پانل را بچرخانید تا به اتاق مورد نظر خود بروید، نوار را در این مکان متوقف کنید و دکمه B را رها کنید. برای شروع یک بازی جدید به اتاق رادیو (رعد و برق) بروید تا سفارشات فعلی را دریافت کنید. اگر می‌خواهید دستورالعمل‌های گوش دادن را نادیده بگیرید (اگر می‌دانید)، C را فشار دهید. به محض انجام این کار، زمان بازی شروع می شود. دکمه B را فشار دهید و پانل را بچرخانید تا به اتاق مورد نظر خود بروید، نوار را در این مکان متوقف کنید و دکمه B را رها کنید. برای شروع یک بازی جدید به اتاق رادیو (رعد و برق) بروید تا سفارشات فعلی را دریافت کنید. اگر می‌خواهید دستورالعمل‌های گوش دادن را نادیده بگیرید (اگر می‌دانید)، C را فشار دهید. به محض انجام این کار، زمان بازی شروع می شود. دکمه B را فشار دهید و پانل را بچرخانید تا به اتاق مورد نظر خود بروید، نوار را در این مکان متوقف کنید و دکمه B را رها کنید. برای شروع یک بازی جدید به اتاق رادیو (رعد و برق) بروید تا سفارشات فعلی را دریافت کنید. اگر می‌خواهید دستورالعمل‌های گوش دادن را نادیده بگیرید (اگر می‌دانید)، C را فشار دهید. به محض انجام این کار، زمان بازی شروع می شود. ردیاب آوایی اتاق کنترل سونار، شما می توانید ببینید که چگونه سیستم تشخیص برد کوتاه نوع سونار (سونار) (آیکون هدفون)، یاد بگیرید که چگونه از داده های هیدروفون برای تعیین مختصات هدف استفاده کنید، فقط برای اینکه بفهمید چیست. حروفی که در بالای پایین صفحه مشاهده می کنید نشان دهنده اهدافی هستند که می خواهید با استفاده از مکان یاب ها بگیرید و سپس نابود کنید. حرف "X" در نقشه به این معنی است که در این منطقه یک شی وجود دارد، اما شما نمی توانید چیزهایی را روی آن قایق خود قرار دهید. مکان نما را به سمت هدف حرکت دهید و دکمه A را فشار دهید و سپس حرف مورد نظر را برای نقشه انتخاب کنید. در بالای صفحه، در کادر مربوط به این هدف، اطلاعات نمایش داده می شود. به یاد داشته باشید، این اطلاعات مربوط به هر کشتی، مال شما و دشمن است. با حرکت مکان نما به فیلتر و فشار دادن دکمه A، شما می توانید از بین دو گزینه انتخاب کنید - BND Pass و Hi Pass. سعی کنید از نسخه اول استاندارد استفاده کنید و نسخه دوم را فقط در مواقعی که نیاز به شناسایی پیچ های اژدر نویز در شرایط بحرانی دارید استفاده کنید. با انتخاب سونار فعال، زمانی که اطلاعاتی در مورد همه چیزهایی که پیش رو دارید ارائه می دهید، گزینه هایی را دریافت می کنید. سونار فعال به دشمن این امکان را می دهد که بفهمد شما کاوش سونار انجام می دهید. همچنین می توانید از پشتی سونار غیرفعال استفاده کنید. کمتر فعال است، اما نامرئی است. نقطه ضعف این دستگاه - تا زمانی که آن را حذف نکنید، نمی توانید به سرعت کامل بروید. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روی یک هدف ناشناس، دکمه A را روی اهداف فشار دهید و مکان نما را به سمت حرفی که می خواهید شناسایی کنید حرکت دهید، سپس دکمه A را فشار دهید. رایانه سونار به صورت گرافیکی نشان می دهد که جسم در نمودارها چگونه به نظر می رسد. سعی کنید از نسخه اول استاندارد استفاده کنید و نسخه دوم را فقط در مواقعی که نیاز به شناسایی پیچ های اژدر نویز در شرایط بحرانی دارید استفاده کنید. با انتخاب سونار فعال، زمانی که اطلاعاتی در مورد همه چیزهایی که پیش رو دارید ارائه می دهید، گزینه هایی را دریافت می کنید. سونار فعال به دشمن این امکان را می دهد که بفهمد شما کاوش سونار انجام می دهید. همچنین می توانید از پشتی سونار غیرفعال استفاده کنید. کمتر فعال است، اما نامرئی است. نقطه ضعف این دستگاه - تا زمانی که آن را حذف نکنید، نمی توانید به سرعت کامل بروید. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روی یک هدف ناشناس، دکمه A را روی اهداف فشار دهید و مکان نما را به سمت حرفی که می خواهید شناسایی کنید حرکت دهید، سپس دکمه A را فشار دهید. رایانه سونار به صورت گرافیکی نشان می دهد که جسم در نمودارها چگونه به نظر می رسد. سعی کنید از نسخه اول استاندارد استفاده کنید و نسخه دوم را فقط در مواقعی که نیاز به شناسایی پیچ های اژدر نویز در شرایط بحرانی دارید استفاده کنید. با انتخاب سونار فعال، زمانی که اطلاعاتی در مورد همه چیزهایی که پیش رو دارید ارائه می دهید، گزینه هایی را دریافت می کنید. سونار فعال به دشمن این امکان را می دهد که بفهمد شما کاوش سونار انجام می دهید. همچنین می توانید از پشتی سونار غیرفعال استفاده کنید. کمتر فعال است، اما نامرئی است. نقطه ضعف این دستگاه - تا زمانی که آن را حذف نکنید، نمی توانید به سرعت کامل بروید. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روی یک هدف ناشناس، دکمه A را روی اهداف فشار دهید و مکان نما را به سمت حرفی که می خواهید شناسایی کنید حرکت دهید، سپس دکمه A را فشار دهید. رایانه سونار به صورت گرافیکی نشان می دهد که جسم در نمودارها چگونه به نظر می رسد. و دومی که فقط زمانی استفاده می شود که نیاز به شناسایی پیچ های اژدر نویز در شرایط بحرانی دارید. با انتخاب سونار فعال، زمانی که اطلاعاتی در مورد همه چیزهایی که پیش رو دارید ارائه می کنید، گزینه هایی را دریافت می کنید. سونار فعال به دشمن این امکان را می دهد که بفهمد شما کاوش سونار انجام می دهید. همچنین می توانید از پشتی سونار غیرفعال استفاده کنید. کمتر فعال است، اما نامرئی است. نقطه ضعف این دستگاه - تا زمانی که آن را حذف نکنید، نمی توانید به سرعت کامل بروید. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روی یک هدف ناشناس، دکمه A را روی اهداف فشار دهید و مکان نما را به سمت حرفی که می خواهید شناسایی کنید حرکت دهید، سپس دکمه A را فشار دهید. رایانه سونار به صورت گرافیکی نشان می دهد که جسم در نمودارها چگونه به نظر می رسد. و دومی که فقط زمانی استفاده می شود که نیاز به شناسایی پیچ های اژدر نویز در شرایط بحرانی دارید. با انتخاب سونار فعال، زمانی که اطلاعاتی در مورد همه چیزهایی که پیش رو دارید ارائه می کنید، گزینه هایی را دریافت می کنید. سونار فعال به دشمن این امکان را می دهد که بفهمد شما کاوش سونار انجام می دهید. همچنین می توانید از پشتی سونار غیرفعال استفاده کنید. کمتر فعال است، اما نامرئی است. نقطه ضعف این دستگاه - تا زمانی که آن را حذف نکنید، نمی توانید به سرعت کامل بروید. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روی یک هدف ناشناس، دکمه A را روی اهداف فشار دهید و مکان نما را به سمت حرفی که می خواهید شناسایی کنید حرکت دهید، سپس دکمه A را فشار دهید. رایانه سونار به صورت گرافیکی نشان می دهد که جسم در نمودارها چگونه به نظر می رسد. سونار فعال به دشمن این امکان را می دهد که بفهمد شما کاوش سونار انجام می دهید. همچنین می توانید از پشتی سونار غیرفعال استفاده کنید. کمتر فعال است، اما نامرئی است. نقطه ضعف این دستگاه - تا زمانی که آن را حذف نکنید، نمی توانید به سرعت کامل بروید. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روی یک هدف ناشناس، دکمه A را روی اهداف فشار دهید و مکان نما را به سمت حرفی که می خواهید شناسایی کنید حرکت دهید، سپس دکمه A را فشار دهید. رایانه سونار به صورت گرافیکی نشان می دهد که جسم در نمودارها چگونه به نظر می رسد. سونار فعال به دشمن این امکان را می دهد که بفهمد شما کاوش سونار انجام می دهید. همچنین می توانید از پشتی سونار غیرفعال استفاده کنید. کمتر فعال است، اما نامرئی است. نقطه ضعف این دستگاه - تا زمانی که آن را حذف نکنید، نمی توانید به سرعت کامل بروید. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روی یک هدف ناشناس، دکمه A را روی اهداف فشار دهید و مکان نما را به سمت حرفی که می خواهید شناسایی کنید حرکت دهید، سپس دکمه A را فشار دهید. رایانه سونار به صورت گرافیکی نشان می دهد که جسم در نمودارها چگونه به نظر می رسد. نوار ناوبری نوار ناوبری - تصویر سکستانت. برای رسم برای استفاده از نقطه میانی، و سپس دکمه A را فشار دهید تا نرخ را تأیید کنید. مکان نما را به نقطه ای از نقشه که می خواهید بروید، حرکت دهید، سپس دوباره دکمه A را فشار دهید، این بار در این مکان یک عدد قرمز ظاهر می شود. می توانید چندین نقطه را به طور همزمان انتخاب کنید. برای حذف یک نقطه راه یا تغییر همه آنها، پاک کردن مورد در نقاط میانی را انتخاب کنید. سپس دکمه A را فشار دهید تا نقاط میانی روی خط را از بین ببرید، از آخرین نقطه شروع کنید. وقتی افسران کشتی کلاس بر روی مسیر احتمالی تمرکز می کنند، می توانید مشاهده تمام مسیرهای حرکت همه وسایل نقلیه را روی نقشه فعال کنید. مسیرها - خطی متشکل از نقاط کوچک، هر چه نقطه به یکدیگر نزدیکتر باشد، هدف کندتر است. سیستم پیگیری اهداف را روشن کنید و هدف مورد نظر خود را ببینید. حالت پیش بینی را روشن کنید - مکان مورد نظر هدف خود و شما را در زمان مشخصی دریافت کنید. فاصله زمانی، شما می توانید آینده را تغییر دهید و تصویر را بسازید. تغییر زمان فریم در کنار من است. اگر نقاط میانی وجود دارد، خلبان خودکار را روشن کنید و سپس مسیر آن را تغییر دهید. برای بازگشت به مسیر، خلبان خودکار را روشن کنید. از فشرده سازی زمان برای افزایش سرعت بازی برای مدتی استفاده کنید، به عنوان مثال، زمانی که شما بسیار دور قاچاق می شوید یا اهداف شناسایی را انجام می دهید. کنترل زیردریایی برای شروع، یک پنل کنترل حرکت زیردریایی (تصویر سکان کشتی) را انتخاب کنید. می توانید نحوه کار پیچ خود را که با صداهایی در مکانیسم اضافه بار کار همراه است، مشاهده کنید. باید از سر و صدای زیاد اجتناب کرد. ما به چیزی نیاز داریم که خودم را محدود کنم. سعی کنید تعداد چرخش های معمولی را حفظ کنید. هواپیما که به شیرجه زدن به سمت راست، در کنار نقشه کمک می کند. مکان نما را روی وسط آن قرار دهید، سپس آن را بالاتر از حد متوسط ​​قرار دهید - وقتی برداشتید، کمتر از میانگین - با شیرجه زدن. هر چه عمق فرمان هواپیما را بیشتر یا کمتر تنظیم کنید، عملیات صعود یا فرود سریعتر خواهد بود. مکان نما را به وسط برگردانید و سپس دکمه A را فشار دهید تا حرکت بالا و پایین متوقف شود. با استفاده از عمق سنج و فشارسنج سیستم، قادر خواهید بود داده های دقیقی به دست آورید. به یاد داشته باشید که یک سیستم صعود اضطراری تنها یک بار در هر ماموریت ممکن است استفاده شود. برای استفاده از شتاب (در گوشه پایین سمت راست)، مکان نما را به سرعت مورد نظر ببرید و A را فشار دهید. وقتی با سرعت بالا حرکت می کنید، صدای دشمن بهتر شنیده می شود (پیچ ها صدای بیشتری ایجاد می کنند). دستگیره در پایین کارت، شما می توانید مسیر زیردریایی را تغییر دهید. هرچه دستگیره را به سمت راست یا چپ بیشتر بچرخانید، دور تندتر خواهد بود. A را فشار دهید تا دستگیره بچرخد. مکان نما را به وسط برگردانید و سپس A را فشار دهید تا چرخش کامل شود. اگر سکان را به دست بگیرید، اگر شامل آن بود، خلبان خودکار را روشن می کنید. هرچه دستگیره را به سمت راست یا چپ بیشتر بچرخانید، دور تندتر خواهد بود. A را فشار دهید تا دستگیره بچرخد. مکان نما را به وسط برگردانید و سپس A را فشار دهید تا چرخش کامل شود. اگر سکان را به دست بگیرید، اگر شامل آن بود، خلبان خودکار را روشن می کنید. هرچه دستگیره را به سمت راست یا چپ بیشتر بچرخانید، دور تندتر خواهد بود. A را فشار دهید تا دستگیره بچرخد. مکان نما را به وسط برگردانید و سپس A را فشار دهید تا چرخش کامل شود. اگر سکان را به دست بگیرید، اگر شامل آن بود، خلبان خودکار را روشن می کنید. کنترل تسلیحات برای تجهیز و آماده شدن برای مبارزه با بازوهای خود به اسلحه خانه (تصویر موشک) بروید. مدل 688-I مجهز به چهار لوله اصلی اژدر، دو مین برای موشک و دو مین برای تداخل است. موشک ها و اژدرهای پر شده مستقیماً در لوله ها ذخیره نمی شوند، بنابراین باید لوله های اژدر شارژ شده را به ملوان ها سفارش دهید. لطفاً ماوس خود را روی لوله انتخاب کنید و A. A را فشار دهید و سپس دوباره - شروع تجهیزات فرآیند مهمات. هنگامی که او برای نبرد مناسب باشد، رنگ آن از زرد به قرمز روشن تغییر می کند. همین کار را با مولدهای نویز و موشک ها انجام دهید. راکت ها برای درگیری با اهداف روی سطح استفاده می شوند. برای اینکه محصول باید پرتاب موشک در عمق پریسکوپ باشد.توجه: شما دریایی از موشک های کم قدرت برای مبارزه با کشتی های دشمن خواهید بود. برای شلیک به سمت دروازه، مکان نما را به سمت حرف هدف حرکت دهید. وقتی این اتفاق می افتد، A را فشار دهید و مکان نما را به دکمه شروع "راه اندازی" ببرید. سپس یک رگبار از سیستم تسلیحاتی تولید می شود. قبل از اینکه هدفی را انتخاب کنید، باید لوله (یا سیلوهای) اژدر مناسب (شارژ شده) را انتخاب کنید. تا زمانی که هدف غرق نشدن باشد، اژدرها راه اندازی می شوند (حروف از نقشه ناپدید نمی شود). پس از راه اندازی موشک، کنترل اژدر را به دست می گیرید. برای تعیین اینکه کدام اژدر را می خواهید مدیریت کنید، از "انتخاب" استفاده کنید و سپس دستور مورد نظر را انتخاب کنید. حالت جستجو - اهداف حالت های جستجوی فعال با استفاده از سونار پالس های اولتراسونیک را منتشر می کند و منتظر هدف دشمن است. شما محبوب خود را با هدف انتخاب می‌کنید (برای مستقیم - هدف‌گیری)، سپس مکان‌نما را به جایی که فکر می‌کنید هدف باید قرار داشته باشد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. سپس یک رگبار از سیستم تسلیحاتی تولید می شود. قبل از اینکه هدفی را انتخاب کنید، باید لوله (یا سیلوهای) اژدر مناسب (شارژ شده) را انتخاب کنید. تا زمانی که هدف غرق نشدن باشد، اژدرها راه اندازی می شوند (حروف از نقشه ناپدید نمی شود). پس از راه اندازی موشک، کنترل اژدر را به دست می گیرید. برای تعیین اینکه کدام اژدر را می خواهید مدیریت کنید، از "انتخاب" استفاده کنید و سپس دستور مورد نظر را انتخاب کنید. حالت جستجو - اهداف حالت های جستجوی فعال با استفاده از سونار پالس های اولتراسونیک را منتشر می کند و منتظر هدف دشمن است. شما محبوب خود را با هدف انتخاب می‌کنید (برای مستقیم - هدف‌گیری)، سپس مکان‌نما را به جایی که فکر می‌کنید هدف باید قرار داشته باشد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. سپس یک رگبار از سیستم تسلیحاتی تولید می شود. قبل از اینکه هدفی را انتخاب کنید، باید لوله (یا سیلوهای) اژدر مناسب (شارژ شده) را انتخاب کنید. تا زمانی که هدف غرق نشدن باشد، اژدرها راه اندازی می شوند (حروف از نقشه ناپدید نمی شود). پس از راه اندازی موشک، کنترل اژدر را به دست می گیرید. برای تعیین اینکه کدام اژدر را می خواهید مدیریت کنید، از "انتخاب" استفاده کنید و سپس دستور مورد نظر را انتخاب کنید. حالت جستجو - اهداف حالت های جستجوی فعال با استفاده از سونار پالس های اولتراسونیک را منتشر می کند و منتظر هدف دشمن است. شما محبوب خود را با هدف انتخاب می‌کنید (برای مستقیم - هدف‌گیری)، سپس مکان‌نما را به جایی که فکر می‌کنید هدف باید قرار داشته باشد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. شما باید لوله اژدر (یا سیلو) مناسب (شارژ شده) را انتخاب کنید. تا زمانی که هدف غرق نشدن باشد، اژدرها راه اندازی می شوند (حروف از نقشه ناپدید نمی شود). پس از راه اندازی موشک، کنترل اژدر را به دست می گیرید. برای تعیین اینکه کدام اژدر را می خواهید مدیریت کنید، از "انتخاب" استفاده کنید و سپس دستور مورد نظر را انتخاب کنید. حالت جستجو - اهداف حالت های جستجوی فعال با استفاده از سونار پالس های اولتراسونیک را منتشر می کند و منتظر هدف دشمن است. شما محبوب خود را با هدف انتخاب می‌کنید (برای مستقیم - هدف‌گیری)، سپس مکان‌نما را به جایی که فکر می‌کنید هدف باید قرار داشته باشد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. شما باید لوله اژدر (یا سیلو) مناسب (شارژ شده) را انتخاب کنید. تا زمانی که هدف غرق نشدن باشد، اژدرها راه اندازی می شوند (حروف از نقشه ناپدید نمی شود). پس از راه اندازی موشک، کنترل اژدر را به دست می گیرید. برای تعیین اینکه کدام اژدر را می خواهید مدیریت کنید، از "انتخاب" استفاده کنید و سپس دستور مورد نظر را انتخاب کنید. حالت جستجو - اهداف حالت های جستجوی فعال با استفاده از سونار پالس های اولتراسونیک را منتشر می کند و منتظر هدف دشمن است. شما محبوب خود را با هدف انتخاب می‌کنید (برای مستقیم - هدف‌گیری)، سپس مکان‌نما را به جایی که فکر می‌کنید هدف باید قرار داشته باشد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. پس از راه اندازی موشک، کنترل اژدر را به دست می گیرید. برای تعیین اینکه کدام اژدر را می خواهید مدیریت کنید، از "انتخاب" استفاده کنید و سپس دستور مورد نظر را انتخاب کنید. حالت جستجو - اهداف حالت های جستجوی فعال با استفاده از سونار پالس های اولتراسونیک را منتشر می کند و منتظر هدف دشمن است. شما محبوب خود را با هدف انتخاب می‌کنید (برای مستقیم - هدف‌گیری)، سپس مکان‌نما را به جایی که فکر می‌کنید هدف باید قرار داشته باشد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. پس از راه اندازی موشک، کنترل اژدر را به دست می گیرید. برای تعیین اینکه کدام اژدر را می خواهید مدیریت کنید، از "انتخاب" استفاده کنید و سپس دستور مورد نظر را انتخاب کنید. حالت جستجو - اهداف حالت های جستجوی فعال با استفاده از سونار پالس های اولتراسونیک را منتشر می کند و منتظر هدف دشمن است. شما محبوب خود را با هدف انتخاب می‌کنید (برای مستقیم - هدف‌گیری)، سپس مکان‌نما را به جایی که فکر می‌کنید هدف باید قرار داشته باشد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. سپس مکان نما را به جایی که فکر می کنید هدف باید قرار گیرد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. سپس مکان نما را به جایی که فکر می کنید هدف باید قرار گیرد حرکت دهید و سپس A را فشار دهید تا به اژدر ارسال شود. برای از بین بردن اژدر "خود تخریبی" را انتخاب کنید. پریسکوپ با پریسکوپ پل می توان شناسایی (با جعبه دوربین دوچشمی) انجام داد. پستی در مورد تهاجم الکترومغناطیسی شما نشان می دهد که چقدر در رادار دشمن به نظر می رسید. هرچه سطح تشعشع بالاتر باشد، سریع‌تر خواهید یافت. از فلش‌های زیر ایستگاه پریسکوپ استفاده کنید و سپس آن را در شمال مغناطیسی (000 درجه) بچرخانید. اگر تلفن‌های همراه شارژی وجود دارد، می‌توانید موشک و اژدر پرتاب کنید. وضعیت: جداول داده ایستا (تصویر زیردریایی) نشان می دهد که قایق چقدر آسیب دیده است. نقشه و مدیریت: کارت برتر - مناطق گشت زنی بالقوه. شما همیشه در وسط هستید و نقطه سبز نشان داده می شوید. نمایش اعداد و حروف ج - در پایین - موقعیت فعلی شما. عددی از 000 تا 359، که در آن 000 - شمال، 090 - شرق، 180 - جنوب، 270 - غرب. سرعت شما به گره داده می شود - اصطلاح دریایی، داشتن یک مسابقه عالی - یک مایل دریایی برابر با 1852 متر است. سرعت - SP، عمق - D. نقشه سمت راست - بال شیرجه، عمق شما (مربع سبز) مطابق با کف اقیانوس (قرمز) مربع). پشت همه اینها باید تماشا کرد، به خصوص هنگام قایقرانی در آب های کم عمق. مناطق روشن اقیانوس - عمق کوچکتر، تاریک-بزرگ. در بالای نقشه یک قطب نما وجود دارد که جهت را نشان می دهد. در گوشه سمت چپ پایین هر صفحه (به جز صفحه، اتاق رادیو و وضعیت صفحه نمایش) کلیدی است که با آن کار کنید. به خصوص هنگام قایقرانی در آب های کم عمق. مناطق روشن اقیانوس - عمق کوچکتر، تاریک-بزرگ. در بالای نقشه یک قطب نما وجود دارد که جهت را نشان می دهد. در گوشه سمت چپ پایین هر صفحه (به جز صفحه، اتاق رادیو و وضعیت صفحه نمایش) کلیدی است که با آن کار کنید. به خصوص هنگام قایقرانی در آب های کم عمق. مناطق روشن اقیانوس - عمق کوچکتر، تاریک-بزرگ. در بالای نقشه یک قطب نما وجود دارد که جهت را نشان می دهد. در گوشه سمت چپ پایین هر صفحه (به جز صفحه، اتاق رادیو و وضعیت صفحه نمایش) کلیدی است که با آن کار کنید. کنترل P (پورت) با رادار در اطراف دیده می شود (تصویر کانتور) و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخاند. هر چرخش مضربی از 45 درجه است. همین کار را می توان با پریسکوپ برجسته انجام داد.F (به جلو): Imagefront - یا تصویر کانتور یک پریسکوپ.S: Rotate View Clockwise. هر چرخش مضربی از 45 درجه است. تصویر گرفته شده با پریسکوپ را می توانید بچرخانید. I (افزایش): می توانید روی تصویر زوم کنید. H: شامل-خاموش کردن صفحه نمایش بالا. درباره (خارج): کاهش تصویر روی نقشه. C (تصویر کانتور) obozrevaniya تصاویر سه بعدی از سطح اقیانوس.P (پریسکوپ): اگر پریسکوپ بالا است، می توانید به سطح تصویر نگاه کنید. T (کارت معکوس): تصویر وارونه، مناسب برای اهداف هدایت سطح. اطلاعات برای در بالای هر صفحه نمایش، اهداف شناسایی قاب وجود دارد. در آن - هدف و ویژگی های آن، اگر هدف از یک نامشخص - قاب فقط کلمه ناشناخته (ناشناخته).جهت (بربر): کدام طرف هدف است. نوار جلوی شما، 000 درجه، 090 درجه - بخش راست 180 درجه - 270 بخش علوفه و یک سمت چپ. فاصله (محدوده): فاصله تا هدف در مایل دریایی. مایل دریایی برابر با 1852 متر است. سرعت (سرعت): سرعت هدف بر حسب گره. یک واحد برابر است با 1، 85 کیلومتر در ساعت. دوره (دوره): جهت هدف قطب نما. عمق (عمق): عمقی که هدف در آن قرار دارد. مکان و زمان در پایین هر صفحه، وجود دارد 2 میله هستند. قسمت بالایی پیامی برای تیم است. نوار پایین - موقعیت فعلی قایق در فرم مختصات. در سمت راست این اعداد -taymer، نشان می دهد که چقدر از شما در این ماموریت گذشته است. جهت (بربر): کدام طرف هدف است. نوار جلوی شما، 000 درجه، 090 درجه - بخش راست 180 درجه - 270 بخش علوفه و یک سمت چپ. فاصله (محدوده): فاصله تا هدف در مایل دریایی. مایل دریایی برابر با 1852 متر است. سرعت (سرعت): سرعت هدف بر حسب گره. یک واحد برابر است با 1، 85 کیلومتر در ساعت. دوره (دوره): جهت هدف قطب نما. عمق (عمق): عمقی که هدف در آن قرار دارد. مکان و زمان در پایین هر صفحه، وجود دارد 2 میله هستند. قسمت بالایی پیامی برای تیم است. نوار پایین - موقعیت فعلی قایق در فرم مختصات. در سمت راست این اعداد -taymer، نشان می دهد که چقدر از شما در این ماموریت گذشته است. جهت (بربر): کدام طرف هدف است. نوار جلوی شما، 000 درجه، 090 درجه - بخش راست 180 درجه - 270 بخش علوفه و یک سمت چپ. فاصله (محدوده): فاصله تا هدف در مایل دریایی. مایل دریایی برابر با 1852 متر است. سرعت (سرعت): سرعت هدف بر حسب گره. یک واحد برابر است با 1، 85 کیلومتر در ساعت. دوره (دوره): جهت هدف قطب نما. عمق (عمق): عمقی که هدف در آن قرار دارد. مکان و زمان در پایین هر صفحه، وجود دارد 2 میله هستند. قسمت بالایی پیامی برای تیم است. نوار پایین - موقعیت فعلی قایق در فرم مختصات. در سمت راست این اعداد -taymer، نشان می دهد که چقدر از شما در این ماموریت گذشته است. فاصله تا هدف بر حسب مایل دریایی مایل دریایی برابر با 1852 متر است. سرعت (سرعت): سرعت هدف بر حسب گره. یک واحد برابر است با 1، 85 کیلومتر در ساعت. دوره (دوره): جهت هدف قطب نما. عمق (عمق): عمقی که هدف در آن قرار دارد. مکان و زمان در پایین هر صفحه، وجود دارد 2 میله هستند. قسمت بالایی پیامی برای تیم است. نوار پایین - موقعیت فعلی قایق در فرم مختصات. در سمت راست این اعداد -taymer، نشان می دهد که چقدر از شما در این ماموریت گذشته است. فاصله تا هدف بر حسب مایل دریایی مایل دریایی برابر با 1852 متر است. سرعت (سرعت): سرعت هدف بر حسب گره. یک واحد برابر است با 1، 85 کیلومتر در ساعت. دوره (دوره): جهت هدف قطب نما. عمق (عمق): عمقی که هدف در آن قرار دارد. مکان و زمان در پایین هر صفحه، وجود دارد 2 میله هستند. قسمت بالایی پیامی برای تیم است. نوار پایین - موقعیت فعلی قایق در فرم مختصات. در سمت راست این اعداد -taymer، نشان می دهد که چقدر از شما در این ماموریت گذشته است. 2 میله وجود دارد قسمت بالایی پیامی برای تیم است. نوار پایین - موقعیت فعلی قایق در فرم مختصات. در سمت راست این اعداد -taymer، نشان می دهد که چقدر از شما در این ماموریت گذشته است. 2 میله وجود دارد قسمت بالایی پیامی برای تیم است. نوار پایین - موقعیت فعلی قایق در فرم مختصات. در سمت راست این اعداد -taymer، نشان می دهد که چقدر از شما در این ماموریت گذشته است. ماموریت ها Torpex 89 ناوشکن کلاس Forrest Sherman واقع در شمال غربی. به دور دایره بروید تا آنها را پیدا کنید. هنگامی که آنها را به سرعت شیرجه رفتن و شنا کردن اما به سمت آنها تشخیص خواهد داد. هنگامی که خود را در فاصله ای از اژدر می بینید، پیشرفت را آهسته کنید و اجازه دهید اژدر. شما نمی توانید زمان زیادی را روی سطح بگذرانید تا هلیکوپترها را برید. توجه: شما نمی توانید به هلیکوپتر حمله کنید. تکانشان بده لازم است تا عمق تقریباً 1000 فوتی شیرجه بزنید، بی‌صدا (1/3 قدرت کامل) حرکت کنید و خطوط زیردریایی را در کف اقیانوس دره، به سمت شمال غربی دنبال کنید. گزینه دیگر: حرکت در یک دایره، توقف در فواصل تصادفی، برای یک نفر، برای حمله به زیردریایی روسی. جسد معمر هر تانکر زیردریایی و یک ناوچه شما را اسکورت می کند. بهترین راه برای از بین بردن تانکرها - پرتاب یک موشک و یک اژدر است، اما شما بلافاصله به دشمن علاقه مند می شوید. هنگامی که به عمق پریسکوپ صعود می کنید، ممکن است مشکلاتی را تجربه کنید. در این منطقه، دریا حرکت شدید کشتی ها است، بنابراین شما باید دقیقا بدانید، اما چه چیزی می خواهید شلیک کنید. تانکرها احتمالاً در گروه‌های 2 نفره حرکت می‌کنند. به مسیر آینده خود بروید و منتظر اولین جفت باشید. پس از نابودی آنها، اطمینان حاصل کنید که هیچ دشمنی در این نزدیکی وجود ندارد (آنها رگبار شما را زیر سوال می برند و می توانند حمله کنند)، و سپس به مسیر برگردید و منتظر بقیه تانکرها باشید. در مرحله بعد باید به عنوان اولین قدم عمل کنید. لازم است که تانکرها غرق نشوند. در رفتن تنها شانس مطمئن برای حرکت - حرکت آهسته (با سرعت کمتر از 2/3 کل ضربه) در حداکثر عمق. سعی کنید وارد کانال منتهی به غرب شوید و تقریباً از پایین سرزنش کنید. چرخ ها راه خطرناک - حداکثر سرعت را برای 10-15 ثانیه وارد کنید، سپس موتور را خاموش کنید و از اینرسی شنا کنید. فقط باید 2 ساب داشته باشیم. گولش کشتی هایی که از آنها محافظت می کنید، به سمت چپ، به نیروهای دشمن که از سمت راست و پشت نزدیک می شوند حمله می کنند. هنگامی که ناوشکن های دشمن در منطقه شلیک قرار گرفتند، آنها را با راکت مورد اصابت قرار دهید. فراموش نکنید که آنها با دو زیردریایی همراه می شوند. توجه را بین کشتی های سطحی و زیردریایی ها تقسیم کنید، در غیر این صورت در معرض خطر از دست دادن قرار خواهید داشت. پیاده روی گربه با نیم سرعت به سمت شمال غربی به سمت تنگه کوناشیر حرکت کنید. قبل از پیچ توقف کنید و به سمت شمال شرقی بپیچید. در طول مسیر جلسات متعددی وجود خواهد داشت، اما شما نمی توانید به آنها توجه کنید. توجه داشته باشید که زیربناهای دشمن به تنهایی از همان مسیر عبور می کنند، خوب است آنها را به خاطر بسپارید. آنها در هر ثانیه JO از سونار فعال استفاده می کنند. لازم است موتورهای آنها را در بین بوق های هشدار برای درج سونار قرار دهید. هنگام نزدیک شدن به فاصله، یک اژدر می تواند بلافاصله شلیک کند. اما پس از آن دشمن فرصتی برای فرار از دست شما دارد. می توانید آنها را نادیده بگیرید و سپس بچرخید و آنها را دنبال کنید. در همان زمان آنها نمی توانند قنداق داشته باشند. رها کردن چهار اژدر در زیردریایی هسته ای ضروری است و این ماموریت به پایان می رسد.

دیدگاه کاربران

برای ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید

حمله به زیردریایی 688

حمله به زیردریایی 688

688 Attack Sub

  • سگا کنسول
  • دسته‌بندی
  • 92بازی انجام شده

بازی های مرتبط

/
/
/
/