معرفی بازی

یکی از اولین مبارزان Sega Genesis / Mega Drive با موضوع خلاصی زمین از تهاجم بیگانگان، ترکیبی نسبتاً انفجاری از ژانرهای beat'em up (جنگنده در نوع ایزومتریک Streets of Rage) و FPS (مجازی) است. تیراندازی - تیراندازی به دشمنان با دیدی از آنچه در حال رخ دادن است از طریق صلیب دید). سریال موزیکال وحشتناکی است، اما جلوه های صوتی و طراحی شخصیت ها کاملاً خوب است، اگرچه انیمیشن هر حرکتی به دو یا سه اسپرایت محدود می شود. نکته قابل توجه این است که فرصت بازی با هم وجود دارد و از منوی اصلی می توانید بلافاصله به یک deathmatch'y ساده بروید - امکانات برای هر سه شخصیت یکسان است، فقط حملات به روش های مختلف ترسیم می شوند: دو بار به پهلو در سطوح فرعی ایزومتریک - دویدن. A - یک سلاح ویژه (فقط در ایزومتریک) ، انرژی زیادی مصرف می کند ، اما به تمام دشمنان روی صفحه ضربه می زند. ب - شلیک؛ در حال فرار - لگد زدن با قنداق؛ ج - برخورد رعد و برق (در ایزومتریک)، در حال اجرا - سالتو. در زیر شاخه - پرتاب. در سطوح فرعی، اکثر دشمنان با اولین ضربه می میرند و انرژی سلاح بسیار کند مصرف می شود. علاوه بر این، می‌توانید تیراندازی خودکار را در منوی گزینه‌ها تنظیم کنید، که به شما امکان می‌دهد هیولاها و تزئینات را از بین ببرید، که در پشت آن جوایز همه‌جا (E) و کیت‌های کمک‌های اولیه بسیار رایج (+) وجود دارد. دشمن با توجه به سطح خطر به سه نوع تقسیم می شود: شیطان های خط مستقیم، اندکی پس از ظاهر شدن در قهرمان مجروح جلویی که پنجه ها را می زند. بچه های کوچک دیگر که از طریق گلوله باران با پوسته های زنده حمله می کنند (شیطان لخته های لجن پرتاب می کنند، راب های در حال پرواز و خزنده - توپ های دندانه دار و جوجه تیغی های میخ دار، کوتوله سواران - سرهای احیا کننده "اسب های" خود)، که ساقط کردن آنها بسیار دشوار است. و کارفرمایان "چاق"، آسیبی که ایجاد نمی کند. به ترتیب مناسب، بهتر است آنها را نابود کنید. و تصادفاً با عجله از کنار مردم رد نشوید - مثل این است که به خودتان تیراندازی کنید ... قطعات در سطوح فرعی ایزومتریک بسیار پیچیده تر و جالب تر هستند. دشمنان معمولاً زمانی ظاهر می شوند که صفحه را به سمت راست فشار می دهید، بنابراین باید با دقت انجام شود تا آنها را در قسمت های کوچکتر نابود کنید. انرژی اسلحه در اینجا سریعتر مصرف می شود و برد آن زیاد نیست، بنابراین شلیک شدید توصیه نمی شود. اگر قهرمان در زمان کشیدن ماشه در فاصله معینی از دشمن بود، از سلاح های قوی تری استفاده می کند که هر هیولای معمولی را از پا در می آورد. از آنجایی که پس زدن تیر را از هدف خارج می کند، یک سری شلیک به همان اثر منجر می شود. بنابراین مقابله با گروهی از دشمنان بسیار راحت است، آنها را در یک خط در امتداد یک خط افقی قرار داده اید - در حالی که یکی پرواز می کند، تا فاصله ضربه ای به خط بعدی می دوید و به تیراندازی ادامه می دهید، در حالی که اجساد هیولاهای بی جان در گله ها سرگردان هستند و به لبه صفحه پرواز می کنند. اما شایان ذکر است که بیشتر خزندگان به اندازه کافی هوش دارند که سعی کنند قهرمان را از عقب دور بزنند. اگر در امتداد بالا یا پایین صفحه حرکت کنید و در حال دویدن با لب به لب تاب بخورید، رساندن آنها به یک افقی آسان تر است. با هم، بازی کردن بسیار راحت تر است، زیرا هیولاها عملاً به عمودی حمله نمی کنند. استفاده از سلاح های ویژه توصیه نمی شود - این برای رتبه بندی بد است و انرژی می تواند به سرعت به پایان برسد. اگرچه spetsataka - خود تخریبی ربات به بازیکنان بی تجربه چند شانس اضافی برای برنده شدن می دهد - زمانی که دشمنان ضربه مهلکی به قهرمان وارد می کنند از آن استفاده کنید و او می تواند برای مدتی با سلامتی صفر با هزینه مبارزه کند. از انرژی استفاده نشده یک نبرد بین سیاره ای در برخی از انبارهای راه آهن آغاز می شود. غریبه های اینجا قبلاً از خودشان مراقبت کرده اند و افرادی که به سمت قهرمانان می دوند ناگهان به یک جفت از رایج ترین هیولاهای بازی تبدیل می شوند - شیطان کوچک اما شیطانی که می تواند شما را با چنگال هایی از "منطقه مرده" قلاب کند. ، از بالا یا پایین می آید، و حلزونی که کندتر، اما سرسخت تر حرکت می کند. با آرام کردن باند بیگانگانی که زن را با کودک محاصره کرده بودند، جنگجویان بی نام به تیراندازی خزندگان پنهان شده در انبار می پردازند. اکنون قبل از اینکه مناظر حومه شهر را گسترش دهید، که توسط گروه بزرگ شیطان بسیار خراب شده است. گاهی اوقات بسیار جالب به نظر می رسد - قهرمانان در امتداد خیابان اصلی قدم می زنند و هیولاها روی دیوارهای خانه ها آویزان می شوند و سعی می کنند تکه ای از سقف را بجوند. یا نوع جدیدی از دشمن، حلزون‌های غول‌پیکر، ناگهان از زیر کوزه یا صندوق پستی بیرون می‌آیند - شاید بی‌ضررترین آنها در بین بیگانگان. ناگهان همه دشمنان با وحشت پراکنده می شوند، فریادهایشان که از هر طرف می آید متوقف می شود و شیطانی با چهره انسانی، البته بسیار زشت، به آرامی به دیدار قهرمانان می رود. از دم آن به طور متناوب به جلو و عقب، تخلیه های جاری را می زند، و از دهان ابرهای سمی از دود پرواز می کند. اما این عقرب کاملاً آهسته حرکت می کند - در بین استراحت ها حمله کنید تا زمانی که دشمن چروکیده شود و به شش مگس انرژی تقسیم شود. شهر هنوز نزدیک نیست و قهرمانان تصمیم گرفتند برای دویدن بروند - بیگانگان در بزرگراه کم هستند و زمانی برای آنها وجود ندارد. راب‌ها که از چنین نگرشی رنجیده شده‌اند، سعی می‌کنند بال‌های خود را رشد دهند و دوندگان ماراتن را با کبوتر از پای در بیاورند، اما سلاح‌هایی که به طور موقت دوربرد هستند، مانع از هر گونه تلاشی برای شلیک به سرشان می‌شوند. در سه ماهه خرید با تغییر جدیدی از هیولاها روبرو خواهید شد - کرم های پرنده، مشتاق به محصور کردن مبارزان در آغوش های داغ، بالا بردن و رها کردن. و در اینجا، و در دو سطح بعدی، مرکز تجاری و آزمایشگاه بیولوژیکی (مراقب توپ های نگهبانی باشید)، یک پیاده روی کوچک تا انتهای آن به تیراندازی به همان اندازه کوتاه مدت تبدیل می شود، فقط مناظر تغییر می کند. و در اینجا نوآوری ها از قبل خواهند رفت. اول از همه، قهرمانان یک بچه بیگانه تنها خواهند داشت، که پس از اولین ضربه تبدیل به مگس می شود که به نوبه خود معلوم می شود که انرژی پوپسینکا برای سلاح کافی نیست. این پسر بدیهی است که برای افزایش کنتراست پیچیدگی نبردها تصور شده است - زیرا در پایان سطح، علاوه بر "عقرب زیبا" آشنا، باید قطعات یدکی را با یک هویج چشم نواز که شلیک شده است، از بین ببرید. با بمب‌های کوچک اتمی. اگر قارچ‌های آتشی قهرمانان را به خاطر پاشنه‌ها بیش از حد گاز می‌زنند - به این معنی است که این پاشنه‌ها باید بهتر روغن کاری شوند و سریعاً مرتب شوند. آهسته دویدن در پشت کشتی در حال فرار با خوشه‌هایی از خارهای کوچک که از آن بیرون می‌آیند پیچیده می‌شود. مانور در افقی وسط صفحه قرار می گیرد، به طوری که عکس ها به کشتی می رسد، و از مین ها - برای طفره رفتن، زیرا پرش همیشه به یک مکان امن ختم نمی شود. اما در اینجا محل پرورش پرنده مخرب هیولاها پایین می آید و جمعیتی از ساکنان ناامید از آن فرار می کنند. آنها ناامیدانه، در گروه های 3 تا 6 نفره حمله می کنند، بنابراین زمان زیادی طول می کشد تا قربانیان خود را به صف بکشند. وقتی به دریچه رسیدید، گم نشوید - از داخل بالا بروید تا با دسته دیگری از راب ها و شیطان های ضخیم نگران جداسازی آن نباشید. قهرمانان با پاک کردن همه چیز در داخل ، از دریچه بیرون پریدند و به هوای تازه رفتند ، جایی که بلافاصله توسط رحم کشتی که برای نجات مهاجمان آمده بود ، آنها را با تاخیر خورد. گم نشوید - از داخل بالا بروید تا با دسته دیگری از راب ها و شیطان های ضخیم نگران جداسازی آن نباشید. قهرمانان با پاک کردن همه چیز در داخل ، از دریچه بیرون پریدند و به هوای تازه رفتند ، جایی که بلافاصله توسط رحم کشتی که برای نجات مهاجمان آمده بود ، آنها را با تاخیر خورد. گم نشوید - از داخل بالا بروید تا با دسته دیگری از راب ها و شیطان های ضخیم نگران جداسازی آن نباشید. قهرمانان با پاک کردن همه چیز در داخل ، از دریچه بیرون پریدند و به هوای تازه رفتند ، جایی که بلافاصله توسط رحم کشتی که برای نجات مهاجمان آمده بود ، آنها را با تاخیر خورد. آخرین نبرد، او سخت ترین است. امید به بازگشت ایمن تقریباً وجود ندارد، اما آینده سیاره بومی در خلبانان شما در سفینه فضایی دشمن، شبیه به نوزادان پژمرده، همه مانند یک مارمولک خانگی زین شده و به دور آنها می تازند و با سرهای دندانه دار به روی متخلفان شلیک می کنند. آنها بر خلاف راب ها و شیاطین واحدهای نخبه سریع می میرند. جالب ترین چیز زمانی شروع می شود که به دوشاخه دو در برسید. برای هر یک از آنها قهرمانان منتظر محفظه دیگری با خرده های مخرب هستند که در انتهای آن سه در وجود دارد! و در انتهای سالن بعدی - سه سالن دیگر !!! خوشبختانه، مسافران گمراه به زودی مکاشفه ای از بالا در قالب نقشه کشتی با راهروی تعیین شده دریافت خواهند کرد. اما برای جهت گیری، از این آسان تر نخواهد بود - به جز اینکه به یاد بیاورید که قبلاً کدام در را انتخاب کرده اید و بفهمید که سفر خود را از کجا شروع کرده اید و برای به پایان رساندن آن باید به کجا برسید. اگر چنین مشکلاتی را دوست ندارید، هر بار یا در سمت راست یا در سمت چپ را انتخاب کنید (و همچنین هر بار!)، زیرا هزارتوی کشتی متقارن است. تنها پس از آن، برای سومین بار، به عرشه اصلی کشتی می افتید، جایی که مغز بزرگ یک چشم آن قرار دارد. در سطح آسانی از پیچیدگی، احتمالاً می‌تواند قبل از تمام شدن نگهبانان هیولا خیس شود. هر چه سخت تر باشد، بهتر است آن را به طور کلی فراموش کنید و روی نابودی ساکنان دیگر تمرکز کنید - آنگاه مغز باقی مانده به تنهایی اجتناب ناپذیری مرگ خود را حدس می زند و از ترس منفجر می شود. در هر صورت، رحم کشتی بلافاصله انتها را رها می کند، اما در اطراف ناجیان بشر، حباب میدان حفاظتی وجود خواهد داشت و آنها را به آرامی به وطن سپاسگزار منتقل می کند. زیرا همانطور که متن پایان می گوید، اگرچه ما از سرنوشت آینده قهرمانان اطلاعی نداریم، یک چیز واضح است: اگر روزی ایده انتقام گرفتن از بیگانه به وجود بیاید، همان سه لیوان شاد " شکارچیان کود» آن را خواهند شکست. سطح دشواری، به اندازه کافی عجیب، تأثیر بسیار قوی بر بازی دارد (تعداد و سرعت حملات دشمن، شدت جراحات وارده به قهرمانان)، اما پایان یکسان است - یک دیسکو در سراشیبی با مشارکت شخصیت های اصلی در برابر پس زمینه ستاره ها و اعتبار سازندگان. مگادرایو دیگه کجا دیدی که حرکت اسپرایت ها اینقدر با ریتم موزیک منطبق بشه؟! .. نکات در حومه "عقرب با صورت انسان" که از دم آن به طور متناوب به جلو و عقب جریان می زند و از دهان ابرهای سمی از دود به پرواز در می آید، در بین شکسته ها حمله کنید تا دشمن چروکیده شود و به شش مگس تقسیم شود. حامل های انرژی در تعقیب کشتی فراری، روی افقی وسط صفحه مانور دهید، به طوری که عکس ها به سمت کشتی بالا می روند، و از مین ها - طفره می روند، زیرا پرش ها همیشه به یک مکان امن ختم نمی شوند. هزارتوی کشتی متقارن است، بنابراین همیشه درب لبه را انتخاب کنید، چپ یا راست (اما همیشه یکسان). سطح پیچیدگی بسیار در بازی منعکس شده است (تعداد و سرعت حملات دشمن، شدت جراحات وارده به قهرمانان)، اما پایان همان است - یک دیسکو رو در رو با مشارکت شخصیت های اصلی در برابر پس زمینه ستاره ها و اعتبار سازندگان. عجله نکنید، رقص را تا انتها بررسی کنید - پس از ظاهر شدن صفحه رتبه بندی، جایی که ارزش توانایی های گیمر خود و عنوان مربوطه را خواهید دید. به نظر می رسد بالاترین سطح فقط توسط کسانی به دست می آید که در هارد تا آخرین سطح هیچ یک از سه زندگی را سپری نکنند و در عین حال هرگز از ابر سلاح استفاده نکنند.

دیدگاه کاربران

برای ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید

طوفان بیگانه

طوفان بیگانه

Alien Storm

  • سگا کنسول
  • دسته‌بندی
  • 21بازی انجام شده

بازی های مرتبط

/
/
/
/