راهنما
برای شروع بازی، بر روی دکمه 'شروع بازی' کلیک کنید. بازی به صورت خودکار در مرورگر شما بارگذاری میشود و شما میتوانید بدون نیاز به نصب هرگونه نرمافزار اضافی، از بازی لذت ببرید. برای کنترل بازی، از صفحهکلید یا کنترلرهای سازگار استفاده کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، بخش پرسشهای متداول و راهنمای کاربر در وبسایت ما را مطالعه کنید یا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
کلید های میانبر
توضیحات بازی
Might and Magic III: Sega، یک بازی ویدئویی نقشآفرینی است که توسط شرکت New World Computing توسعه یافت و توسط شرکت Sega در سال 1995 برای کنسول Sega Mega Drive عرضه شد. این بازی به صورت پلتفرمر و جهان باز طراحی شده است.
داستان Might and Magic III در قارهٔ جدیدی با نام جان Caneghem به وقوع میپیوندد. قاتلی به نام Sheltem، رئیس قبیله Kreegan است. او مقامات Caneghem به تنهایی نابود کرد و صدها سال بعد برگشت تا خرابکاری بیشتری انجام دهد. جان Caneghem واگذار شد و مأموریتش را بر عهده گرفت تا عدهای از قهرمانان را به نام Corak (که توسعه دهنده بازی بود) با هدف مقابله با Sheltem و نابودی او تشکیل دهد.
این بازی دارای گیمپلی عمیقی است که شامل مبارزه با هیولاها، حل معماها، کسب تجربه، بهبود تواناییهای قهرمانان و جمعآوری کریستالهای نیرو میشود. بازیکنان قادر به جمعآوری مجموعههایی از تقویتکنندههای نیرو هستند که به آنها امکان میدهد مهارتهای ویژهای مانند طپانچهها، ترمزها، نقدینگی استارتی، لپوینت و ارتفاع کلیدی را کسب کنند.
با کارت هدف داشتن Foremen قادر به کسب جایزه بیشتری و بیشتری از نیروی کسب و کار هستند. توجه داشته باشید که تجربه Foremen همچنین به طور خودکار مشابه نیروهایی است که از نظارت جایگزین پشتیبانی میکنند. برای مثال، اگر Foremen از Yanfly's Element Core پشتیبانی میکنند، برای هر ضعف Element Core مهارتی را که Foremen دارد، Foremen نیز خواهد داشت.
میتوانید توابع جایگزین به کیسه (به عنوان گزینه برخی empresas) اختصاص دهید. با کلیک راست روی یک فرمان در کیسه و انتخاب "تنظیم قفل جایگزین"، یک وجه جایژین برای Transport وجود دارد.
نظرات و امتیازات
نظری برای این بازی وجود ندارد!