معرفی بازی

صنعت بازی همیشه به سمت ایجاد یک موفقیت جدید، به خصوص بدون زحمت کشیده شده است. چرا ایده های جدید اختراع می شود، اگر می توان به طور هماهنگ اختراعات قبلی را اختراع کرد؟ بنابراین تمایل به گرفتن بازی های کاملاً مستقل و با ترکیب آنها، دریافت بازدیدهای جدید، منحصر به فرد و البته شاهکار مشخص شد. دو اژدها و وزغ؟ هوم، بد نیست. غریبه ها در برابر شکارچیان؟ بهتر. و هک های متعدد؟ شنل سیاه با تفنگ در دست یا چیپ و دیل که در حین مبارزه دشمنان را با نارنجک پرتاب می کند؟ ماریو و سونیک رنج کشیده، در تعداد زیادی در بازی های مختلف ظاهر می شوند؟ به طور کلی، نمونه های کافی وجود دارد. اینجا و در طبیعت Virgin Games و Interplay Entertainment یک بار این ایده به وجود آمد: دو شخصیت از فیلم‌های معروف را بگیریم و با مشت به پیشانی‌شان بزنیم. آیا می توانید حدس بزنید من در حال رانندگی با چه چیزی هستم؟ یک پلیس ربات شجاع که با نام RoboCop نیز شناخته می شود و یک انسان برای قتل - ترمیناتور. هر دو فیلم طرفداران زیادی جمع کرده اند - و اکنون، به لطف توسعه دهندگان، شخصیت ها این فرصت را دارند که بفهمند چه کسی قوی تر است - یک پلیس روباتیک یا یک قاتل سایبورگ. تعداد کمی از مردم می دانند، اما اساس طرح این بازی، کمیک فرانک فرانک میلر در سال 1992 بود. فناوری که دانشمندان هنگام ایجاد Robocop کشف کردند، منجر به ایجاد یک هوش مصنوعی واقعی - Skynet شد. همانطور که می دانید، اسکای نت، پس از درک ذهن خود، تصمیم گرفت تا با تخریب برنامه ریزی شده مشکلات مقابله کند. انسانیت، یعنی. اسکای نت شروع به انتقال انبوه ترمیناتورها به گذشته کرد و همچنین Robocop را برای مبارزه با ED-209 (Enforcement Droid Series 209، که برای فیلم "Robocop" به عنوان جوجه ربات نیز شناخته می شود، تحت فشار قرار داد. چرا او به آن نیاز داشت - من ذهن خود را به آن معطوف نمی کنم. حقایق موجود در بازی می گویند که لازم بود اطلاعات لازم را به او می دادیم تا یاد بگیرد چگونه احساس کند. به طور کلی، تقریباً به این ترتیب Robocop به مبارزه اسکای نت با بشریت کشیده شد. البته از طرف انسانیت. خوب، انبوهی از نابودگرها بر این اساس هدف نابودی بشریت را یک بار برای همیشه دنبال می کنند - به عنوان مانعی برای وجود هوش مصنوعی محبوب خود. بنابراین، پیتر ولر (Robocop) یا آرنولد شوارتزنگر (ترمیناتور). تقابل آغاز می شود. این بازی یافته های جالب زیادی دارد، همچنین اشتباهات آشکار توسعه دهندگان وجود دارد. اما بیایید به ترتیب شروع کنیم. بنابراین، اولین چیزی که در انتظار ما است سطح تمرین است. این مخالفان به خصوص دشوار نیستند، که به Robocop فرصتی برای عادت کردن به مدیریت می دهد. قهرمان می تواند راه برود، بپرد (که برای ربات ها غیرمعمول است - اگر چند صد کیلو وزن دارید و از فلز ساخته شده اید، سعی کنید بپرید). ربات مجهز به یک تپانچه است که می تواند آن را برای سلاح دوم تغییر دهد (ابتدا یک اسلحه دیگر). انواع سلاح ها خوشحال می شوند - همچنین یک "مگس" وجود دارد (همانطور که من آن را هنگام انجام این بازی روی کنسول نامیدم) - با کارتریج های خانگی، نارنجک انداز، لیزر، پرتاب کننده موشک و موارد دیگر. در زمانی که Robocop یک سلاح جدید پیدا می کند، سلاح قدیمی از اسلات فعال به اسلات پشتیبان منتقل می شود - بسیار راحت. مخالفان در بازی متنوع هستند - از افراد عادی مسلح به تپانچه گرفته تا موجودات مکانیکی عجیب و غریب، موجودات Skynet. با تمرکز حریفان روی صفحه، بازی به طور دوره ای شبیه Contra (که Contra است، نه Counter Strike) می شود - کل صفحه در گلوله ها، در حریفان، در آتش، مملو از مکان های خطرناک است - خیر قهرمان را از بین نمی برد. اولین بار، او یک ربات است. سطوح اساساً پیشرفت خطی از ابتدا تا انتها، با تغییرات کوچک و حافظه پنهان هستند، که با این حال، برای اکثر بازی های این سبک معمول است. در پایان بیشتر سطوح، Robocop منتظر رئیس است - یا نسل دیگری از Skynet، یا دوستان قدیمی در فیلم "Robocop". سیاست سایبری شجاع از خیابان‌های دیترویت، نیویورک، در دفتر OCP (محصولات مصرف‌کننده Omni) که توسط پایان‌دهنده‌ها تحمیل شده است، و همچنین در صومعه اسکای‌نت بازدید خواهد کرد. سطوح به ویژه متنوع نیستند - فقط از نظر گرافیکی، خوب و با توجه به تراکم دشمنان در هر سانتی متر مربع متفاوت است. صادقانه بگویم، چند سطح با پرواز با هلیکوپتر وجود دارد - در کنار دوچرخه به بازی. به طور کلی، گیم پلی خوب و یک ایده خوب کار خود را انجام می دهند - بازی کردن جالب است. از نظر گرافیکی بازی بسیار خوب انجام شده است. گیج می شود به جز اینکه یکنواختی گرافیکی سطوح - هیچ مکان روشنی وجود ندارد، به عنوان مثال، در شنل سیاه (و مناظر بسیار به یاد ماندنی وجود دارد). اما این در پس زمینه دشمنان چندان مشهود نیست. دشمنان زیادند و همه متفاوتند. از نظر گرافیکی، افراد، ترمیناتورها و سایر مکانیسم های مضر نیز متفاوت هستند. نابودی ترمیناتور بسیار زیبا اجرا شده است: ابتدا به یک ربات به شکل انسان شلیک می کنید (نمونه اولیه آرنولد شوارتزنگر)، می افتد، پوستش می سوزد و شروع به نشان دادن اسکلت کرومی می کند. در کاسه چشم جمجمه، چشم های قرمز روشن می شود (به هر حال یک حرکت گرافیکی بسیار زیبا)، اکنون مرحله جدیدی است، و اکنون - بقایای پوست سوخته، ما یک اسکلت کاملاً در معرض دید ترمیناتور را می بینیم. صادقانه بگویم، دگردیسی های دیگر به سایر مخالفان سرایت نمی کنند - آنها یا منفجر می شوند یا پر از خون می شوند. بازی بسیار خونین ظاهر شد، افراد حریف با جلوه های ویژه می میرند، نه کمتر از تلفات Mortal Kombat. به عنوان مثال، اگر یک دست با یک تپانچه از پنجره بیرون بیاید، پس از اینکه Robocop به این پنجره شلیک کرد، آغشته به خون باقی می ماند. روسا با پشتکار کشیده می شوند، حداقل، این احساس را می کند که ما یک ماشین بی روح در مقابل خود داریم، نه یک سرباز مجلل. و آنها کاملاً متنوع هستند - که خوشحال می شود. اما اشتباهات گرافیکی نیز وجود دارد. برای چنین اشتباهاتی، من، شاید، ابعاد سلاح را حمل کنم. خیلی دور از Robocop حداقل شعاع آسیب است. و اگر دشمن بین ربات و انتهای تنه قرار بگیرد (و این اتفاق می افتد، باور کنید)، دشمن هیچ چیز نخواهد بود، اما قهرمان زمان سختی خواهد داشت. سوالات و علل منطقه تحت تأثیر شلیک مورب (و علاوه بر پله ها) - در چنین لحظاتی است که نقص ابعاد را احساس خواهید کرد. بازیکن خیلی خوب احساس نمی کند در نبرد با کارفرمایان... اگر چه چیزی من ضربه زننده هستم، چرا که کنسول در طول بازی، ادعایی به موتور مطرح نشد. همراهی موسیقی، انگیزه‌های جذاب و تقریباً غیرقابل توجهی که در زیر صدای تیراندازی، انفجار، فریاد و دیگر لذت‌ها غرق می‌شوند. دقیقاً همان صداها در بازی با صدای بلند انجام می شود - اگر موسیقی با تنوع راضی نیست ، جلوه های صوتی بسیار زیاد است. خیله خب پس ما چه چیزی داریم؟ یک داستان جالب - کاملا. یافته های گرافیکی - همچنین وجود دارد. جلوه های صوتی به یاد ماندنی در دسترس هستند. گیم پلی پویا - خوب. بازی ممکن است کمی از شاهکار کوتاه باشد، اما در راه خروج، ما به طور متوسط یک بوووک کوچک قوی به دست می آوریم. بازی قادر است صفحه را نگه دارد و لذت ببخشد و این مهمترین چیز است - به این معنی است که هدف توسعه دهندگان محقق شده است. بنابراین برای کسانی که این بازی را انجام ندادند (اگر هنوز هستند) اکیداً توصیه می کنم که با آن آشنا شوند. کدها کد زیر را در صفحه مکث وارد کنید: حالت اشکال زدایی - A، B، A، C، A، B، C، B، C، A، C، B، A، C، A، B، A، C. سقوط از طریق طبقه (فشار نگه دارید و C را فشار دهید) - A، B، C، C، C، B، A. سریعتر بدوید و بالاتر بپرید - A، B، C، C، B، A، C، B، A، C، B، A، A، C، A، C، B، C، A، C، A، ج، الف، ب، ج، ب. مرحله پرش - A، B، C، B، B، Ax4، C، Ax3x، Cx3x، A، C، B، A. با 54 زندگی شروع کنید - C - C - A - A - B - B - C - C - A - A - B - B. باز کردن قفل همه سلاح ها - B - A - C - C - C - A - B - B - A - C - C - C - A - B. حالت خشونت آمیز - C - B - A - B - B - A - B - B - C - B - B - C - C - B - B - C - B - C - A - C - C - A - A - A - ب - ب - ب - الف - ج - الف. سطح جاودانگی وارد حالت Turbo Cop شوید، سطح مربی را شروع کنید، سپس RoboCop را تا آخر به سمت چپ حرکت دهید. روی D-Pad نگه دارید و C را فشار دهید تا بپرید تا سطح جدید را پیدا کنید.

دیدگاه کاربران

برای ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید

روبوکاپ در مقابل ترمیناتور

روبوکاپ در مقابل ترمیناتور

Robocop Versus Terminator Sega

  • سگا کنسول
  • دسته‌بندی
  • 30بازی انجام شده

بازی های مرتبط

/
/
/
/